رئیس پلیس فتا استان کردستان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه اجتماعی شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می‌نمود.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 15 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، مهدی دانشپور اظهار داشت: در راستای مبارزه با فروش دارو‌های غیرمجاز و در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا این استان مبنی بر شناسایی صفحه‌ای که در امر فروش دارو‌های غیرمجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های به‌عمل‌آمده متوجه شدند صاحب حساب با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های غیرمجاز می‌کند با گذاشتن تصاویر غیراخلاقی و با عنوان قیمت مناسب از افراد متقاضی مبالغی برای ارسال دارو به‌حساب متهم و سفارش و خرید این‌گونه دارو‌ها می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر دارو‌های جعلی و کاهش آسیب‌های حاصله از عوارض ناشی مصرف این دارو‌های غیرمجاز مأموران پلیس فتا از طریق صفحه مذکور اقدام به برقراری تماس با متهم و سفارش دارو کردند، ولی متهم با زیرکی از حضور به محل قرار و فروش مستقیم دارو خودداری نمود و دارو‌ها را از طریق پیک به محل سفارش ارسال می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان تصریح کرد: نهایتاً با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان این پلیس در کم‌ترین زمان ممکن متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی توصیه کرد: کاربران نباید به تبلیغات جذاب و فریبنده کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی اعتماد کنند تا در دام این‌گونه افراد فرصت‌طلب و شیاد قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان در پایان از شهروندان خواست فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و، چون دارو با سلامت مردم سروکار دارد به‌هیچ‌وجه به تبلیغاتی که در فضای مجازی در خصوص فروش دارو می‌بینند اعتماد نکنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار