سردار محمد قنبری:
رئیس پلیس آگاهی ناجا مقابله با سرقت را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مرم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توام با آرامش زندگی کنند.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 22 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی، میانگین سرقت در کشور ۷۱ درصد بوده که این میزان در استان کردستان ۷۸ درصد است.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد جرایم در کشور جرایم عادی است، اضافه کرد: نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت و آسایش مردم دفاع می‌کند و در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: این استان باوجود داشتن مرز‌های حساس با کشور‌های همسایه و تلاش دشمنان در ناامن جلوه دادن آن، یکی از استان‌های امن و کم جرایم کشور است.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار مبارزه قاطع و بی امان با عناصر قاچاق کالا را از ماموریت‌های مهم انتظامی استان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته است.

سردار علی آزادی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشف مواد مخدر در سال ۹۹، اظهار داشت: طی این مدت بیش از سه هزار و ۴۰۰ نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از یک هزار معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار