معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس آخرین پایش انجام شده، شهرهای سقز، بانه، دیواندره و قروه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 24 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد ابراهیم زارعی اظهار داشت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهر‌های نارنجی (از جمله سقز، قروه، دیواندره و بانه) مسافرت کرده‌اند، باید ظرف ۷۲ ساعت این شهر‌ها را ترک کنند، در غیراینصورت اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورود به شهر‌های نارنجی و خروج از آن‌ها ممنوع است، اضافه کرد: باقی شهر‌های استان زرد هستند، اما با توجه به اینکه آمار‌ها در حال افزایش است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهر‌ها نیز الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه با توجه به وجود ویروس جهش یافته، وضعیت بیماری در استان بسیار شکننده است، افزود: بی توجهی به رعایت فاصله­ گذاری اجتماعی و پروتکل­های بهداشتی می­تواند برای سلامت همه مردم خطرات جدی به همراه داشته باشد.

زارعی با بیان اینکه مهلت ۷۲ ساعته برای مسافران مستقر در شهره‌های سقز، بانه و دیواندره به پایان رسیده است، افزود: در گزارش‌های میدانی فرمانداران این شهرستان‌ها اعلام شد که شهر تا حد زیادی خلوت شده و مسافران به مبادی خود برگشته اند.

وی گفت: مسافرت از شهر‌های نارنجی و قرمز به تمامی شهر‌های کشور و ورود افراد غیر ساکن با خودرو‌های شخصی به شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز، ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی سه بامداد، تاکید کرد: از برگزاری دورهمی خانوادگی و هرگونه سفر و تردد‌های غیرضرور به شدت خودداری شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار