رییس پلیس آگاهی کردستان گفت: از اواخر سال گذشته تاکنون( اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۰) ۱۰۴ درصد سرقت‌های وقوع یافته در استان توسط پلیس کشف شده است.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 27 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سرهنگ عبدالله فاتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس در ۲۸ اسفند پارسال تاکنون، پلیس آگاهی کردستان، ۶ سارق منزل مرتکب ۴۸ فقره سرقت را در قالب ۲ باند دستگیر کرد که ارزش اموال کشف شده ۲۵ میلیارد ریال بود.

وی به دستگیری ۲ سارق اموال مغازه به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در همین مدت اشاره کرد و افزود: در قالب طرح نوروزی، یک نفر سارق اماکن از جمله خانه‌باغ‌ها دستگیر شد و ارزش اموال سرقت شده نیز یک میلیارد ریال بوده است.

رییس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی همچنین ۲ سارق قطعات و لوازم داخل خودرو دستگیر شدند، اضافه کرد: این افراد به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و بر اساس برآورد‌های انجام شده، اموال کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرهنگ فاتحی به کشف ۷۷ درصدی سرقت‌های سال ۱۳۹۹ در استان توسط پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: سرقت‌های کشف شده در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن (۱۳۹۸)، ۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی از مردم خواست در صورت مسافرت اموال و زیورآلات را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و یادآور شد: پلیس با تمام توان آماده ارائه خدمات به مردم بوده و شماره تلفن ۱۳۰ پلیس آگاهی همچون پلیس ۱۱۰ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار