رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند پارسال) تاکنون سه میلیون و ۸۳ هزار و ۷۶۱ تردد در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه آن بیش از ۷۴ درصد بیشتر است.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 28 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دانش زندی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون ۵۴۷ هزار و ۲۰۳ تردد ورودی به استان و ۵۶۰ هزار و ۶۵ مورد تردد خروجی در سامانه‌های این اداره کل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت میزان تردد ورودی خودرو به استان ۷۰ درصد و خروجی ۷۶ درصد افزایش دارد، افزود: بیشترین ورودی خودرو به کردستان از استان کرمانشاه با ۷.۵ درصد بوده و بعد از آن استان‌های تهران، آذربایجان غربی و همدان در رده‌های بعدی قرار داشتند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: از ۲۵ اسفند تاکنون نیز بیشترین تردد خروجی از کردستان به استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و آذربایجان غربی بوده است.

زندی پرترددترین محور استان را در این مدت، جاده سنندج-کامیاران اعلام کرد و گفت: بعد از آن، محور‌های سنندج–دیواندره و سنندج–قروه، بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به ثبت ۳۱۵ هزار و ۴۸۰ تردد در جاده‌های استان در روز ششم فروردین، اضافه کرد: تعداد تردد‌های ورودی ۵۳ هزار و ۹۹۴ و خروجی ۵۸ هزار و ۴۱ مورد و پرترددترین مسیر نیز محور سنندج – سه راهی موچش و بالعکس بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار