رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند پارسال) تا پایان سیزده فروردین، پنج میلیون و ۲۴ هزار و ۲۸۲ مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 03 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دانش زندی اظهار داشت: آمار تردد‌های ثبت شده این مدت در محور‌های مواصلاتی کردستان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته حدود ۸۹ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد تردد‌های ثبت شده در روز سیزده فروردین را در جاده‌های استان ۳۰۰ هزار و ۹۳۴ مورد اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با روز مشابه آن در سال گذشته ۳۷۶ درصد بیشتر بود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: متوسط تردد ساعتی در روز سیزده فروردین ۲۲۱ مورد و میزان تردد وسایل نقلیه سنگین هفت مورد بود که به ترتیب ۳۸۰ درصد رشد و ۱۳ درصد کاهش داشت.

زندی با اشاره به ثبت ۳۹ هزار و ۵۶۶ مورد تردد ورودی به استان در ۱۳ فروردین و افزایش ۳۸۸ درصدی آن، افزود: آمار تردد‌های خروجی از استان نیز ۴۴ هزار و ۴۸۰ مورد و ۴۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرعت خودرو‌ها در روز ۱۳ فروردین در همه محور‌های استان ۶۹ کیلومتر در ساعت بود، اظهار داشت: در این روز پرترددترین مسیرها، محور سنندج – سه راهی موچش با ۱۸ هزار و ۸۹۴ تردد بود و سه راهی موچش – سنندج با ۱۶ هزار و ۸۶۳ و سنندج – حسین آباد – کرمانشاه با ۱۲ هزار و ۴۶۱ تردد در رده‌های بعدی قرار داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار