مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای ساماندهی بلوار نظام مهندسی، در فاز نخست، عملیات احداث چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در حاشیه این بلوار آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 03 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فواد کریمی اظهار داشت: سال گذشته و در راستای ساماندهی بلوار‌های سطح منطقه سه عملیات ساماندهی و احداث فضای سبز در بلوار ساحلی و بلوار انتظام انجام شد.

وی به تلاش برای افزایش فضای سبز در منطقه مورد نظر اشاره و اضافه کرد: بلوار نظام مهندسی هم یکی دیگر از بلوار‌های سطح منطقه است که عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با اشاره به آغاز عملیات احداث چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی، یادآور شد: طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است.

کریمی اظهار داشت: در راستای احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی تاکنون عملیاتی نظیر جدول گذاری، خاکریزی، نصب روشنایی، نصب ست بازی و عملیات هدایت آب‌های سطحی این بلوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در چندین فاز اجرا خواهد شد، ابراز امیدواری کرد، با احداث فضای سبز به ویژه در حاشیه بلوار‌ها و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار