مدیر مخابرات منطقه کردستان در جلسه شورای مدیران منطقه با بیان این مهم که حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی از اهداف و استراتژیهای منطقه است گفت: تامین محصولات و تجهیزات مخابراتی با برند داخلی از برنامه های دارای اولویت منطقه در راستای تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 06 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در این جلسه که مدیران و معاونین ستادی و روسای شهرستان‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی حضور داشتند آزاد حکمت ضمن تبریک سال جدید، با اشاره به شرایط سختِ کاری، وجود تحریم‌ها، کمبود منابع و تجهیزات در سال گذشته و همچنین ایستادگی و همت این مجموعه اظهارداشت: با یاری خدا و همراهی کارکنان توانستیم در مقابل موانعِ پیشرو موفق و سربلند عمل نماییم که زحمات تک تک این مجموعه را ارج می‌نهم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۴۱۲ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در سال ۹۹ به منظور اجرای پروژه‌های توسعه ایی و زیر ساختی، تقویت و ارتقاء شبکه‌های ارتباطی ومحصولات قابل ارائه تصریح کرد: با صرف این اعتبار در حوزه‌های مخابراتی موفقیت‌های چشمگیری را در بیلان کاری منطقه به ثبت رسانده ایم.

حکمت بر ادامه همراهی و پشتیبانی کارکنان و نقش محوری مدیران منطقه در تحقق اهداف مخابراتی و استراتژی‌ها در منطقه تاکید کرد و افزود: امیدوارم با تداوم این روند شاهد تعالی و ترقی همه جانبه شرکت مخابرات ایران بیش از پیش باشیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه مخابرات را به عنوان یکی از پیشران‌های تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت کشور دانست و اضافه کرد: وجود تیم‌های متخصص و متعهد، تامین منابع مورد نیاز، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسل‌های موجود و ... از آیتم‌های موثر بر این امر به شمارمی روند.

حکمت به برنامه آتی مخابرات با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر از قبل به مشتریان در سه حوزه تلفن ثابت، دیتا و ارتباطات سیار اشاره کرد.

در این جلسه رییس اداره برنامه ریزی منطقه، بر اساس آمار‌های موجود گزارش عملکرد مخابرات استان در سال ۹۹ و مقایسه آن با سال ۹۸ را تشریح نمود و بر اساس ارزیابی شاخص‌های مورد نظر به بیان سرمایه گذاری‌های صورت گرفته و جایگاه اداراتِ مخابرات شهرستان‌های تابعه در سطح استان پرداخت.

فلورا امانتی عملکرد و اقدامات توسعه ایی مخابرات منطقه در سال گذشته در حوزه سیستم‌های مخابراتی، انتقال شبکه فیبر نوری، دیتا و سیار را اعلام کرد.

وی به اعلام وضعیت شاخص‌های کلیدی تلفن ثابت، اینترنت باند پهن و دیتای تجاری پرداخت.

در این جلسه روسای ادارات مخابرات شهرستان‌های تابعه ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی مدیریت و مدیران ستادی در سال گذشته به بیان موانع و مشکلات سال ۹۹ پرداختند و جهت رفع آن‌ها نظرات و پبشنهادات خود را بیان نمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار