مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی در شهرستان بانه با هدف تقویت و توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات لازم در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 07 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، با بیان اینکه برنامه و استراتژی‌های مخابرات منطقه در سال گذشته ارائه محصولات مخابراتی و ارتباطی و افزایش سطح کیفی و کمی بیش از بیش خدمات در دسترس مشتریان تعریف شده بود، اظهار کرد: در سه حوزه سیستم‌های مخابراتی، دیتا و انتقال تغییرات توسعه‌ایی چشمگیری در مخابرات شهرستان بانه صورت گرفت.

وی با اعلام اینکه حذف ١١ کابل اقماری و ایجاد مرکز جدید، تعویض ٥ سیستم، توسعه VDSl,ADSL و سوییچ از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سیستم‌های مخابراتی این شهرستان به شمار می‌روند، اظهارداشت: در حوزه دیتا نیز می‌توان به ٣٣ پروژه ارتقای UP LINK و در بخش انتقال هم اجرای ٢٢ پروژه CWDM و در حوزه ارتباطات سیار نصب ٧ رادیو، ایجاد و راه‌اندازی ٣ نیو سایت، ارتقای ٦ سایت همراه اول به تکنولوژی ۲G و ۳G و ٨ سایت ۴G اشاره کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در سال گذشته در شهرستان بانه تعداد یک‌هزار و ٧٣٨ شماره تلفن ثابت و سرویس SIP PHONE، چهار هزار و ٢٣ پورت ADSL,٤٥٦ پورت FTTH و ١٠٢ پورت VDSL دایر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح عملکرد و اجرای برنامه‌های تعریف شده، درصد تحقق اهداف مخابراتی این شهرستان را یادآور شد و اضافه کرد: برنامه‌های حوزه تلفن ثابت ١٩٣ درصد، ADSL ١٨٣ درصد، VDSL ٢٩١درصد و FTTH نیز ٢١٧ درصد محقق شده‌اند.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی در این شهرستان افزود: با این اقدام رشد قابل توجه درصد شاخص‌های کلیدی تلفن ثابت به میزان ٤١.١ درصد، VDSL ٥٣٨ درصد، FTTH ٨٣.٩درصد و ADSL ٣٨.٥ نسبت به سال ٩٨ را داشته‌ایم.

وی ضمن یادآوری شرایط بوجود آمده و شیوع ویروس کرونا در سال گذشته در سطح جامعه و به تبع آن در استان تصریح کرد: بر اساس نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های مبتنی بر دیتای ثابت و سیار جهت انجام امورات اداری، آموزش‌های آنلاین، کسب و کار‌های الکترونیکی و … برنامه ارتقا سیستم‌های مخابراتی و انجام پروژه‌های توسعه‌ایی بیشتر از قبل را در دستور قرار دادیم تا با کمترین اختلال و کندی سرعت دیتا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های مخابراتی مشتریان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار