مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: کارگاه‌های آنلاین فصل بهار این کانون از ۲۱ فروردین ماه در سطح استان آغاز و تا ۳۱ خرداد سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 08 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سهیلا شیخی اظهار داشت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی به صورت برخط (آنلاین) با حضور مربیان توانمند کانون در موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی کرده است.

وی افزود: کارگاه‌های برخط کانون کردستان در ۱۹ رشته مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی مخاطب در هشت جلسه برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اضافه کرد: فعالیت‌های قصه گویی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته، عروسک سازی مقدماتی، کاردستی در شاخه‌های مختلف اوریگامی (کاغذ و تا)، ساخت عروسک‌های انگشتی، ساخت اسباب بازی با مقوا و ساخت پاکت و جعبه کادویی به روش اوریگامی، ملیله کاغذی، نقاشی، سفالگری، کلاژ، ویترای (نقاشی روی شیشه)، خوشنویسی تحریری، نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان نویسی، حال خوش زندگی آموزش مهارت امید از جمله عناوین کارگاه‌های فصل بهار است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهر‌ها و روستا‌های استان است که قبلا به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

شیخی اضافه کرد: در کارگاه‌های کانون در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و مدرس آموزش دهنده به صورت آنلاین در فضای skyroom با مخاطبان گفت‎‌وگو می‌کند و به اجرای فعالیت می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای اطلاع از این دوره‌ها می‌توانند به نشانی kpf.ir مراجعه کنند، یادآور شد: همزمان با شیوع کرونا فعالیت‌های حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم تحت تاثیر قرار گرفت و مربیان کانون برای اینکه بتوانند ارتباط خود را با اعضا ادامه دهند به اجرای فعالیت‌های مجازی به صورت آنلاین (عمومی و برخط استانی) و آفلاین روی آوردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار