حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه کردستان گفت: ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید فراهم کرد و به دور از شعارزدگی زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات بود.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 08 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ترغیب مردم با ملاطفت همراهی و مهربانی با مردم در مشارکت آن‌ها و حضور در انتخابات مهم است.

وی با اشاره به اینکه دعوت مردم به شرکت در انتخابات نیازمند بازنگری در عملکرد ادارات و مسئولان دارد، افزود: بخشی از حضور مردم به نوع عملکرد مسوولان و ارادت برمی‌گردد و باید با عملکرد درست و مطلوب زمینه جلب اعتماد مردم برای مشارکت در انتخابات را فراهم کرد.

وی بیان کرد: ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید فراهم کرد و به دور از شعارزدگی زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات بود.

نماینده، ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیازمند توجه به عمق و باطن قضیه دارد و با نگاه سطحی محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های این ایام اضافه کرد: برای هر انسانی ماه رمضان جایگاه و احترامی دارد و باید شان و جایگاه این ماه مبارک حفظ شود.

وی اعلام کرد: انسان روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و ... ایام رمضان را سپری کند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار