مخابرات منطقه کردستان در مراسم اهدای جوایز برندگان همراه اول، ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را ١٣٧ درصد اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 11 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت، در این مراسم ضمن تبریک و شادباش به برندگان خوش شانس شرکت کننده در طرح (برای خرید راه " بسته " است) به ارایه خلاصه عملکرد ارتباطات سیار در منطقه، به منظورآشنایی بیشتر مشتریان با برنامه‌های این حوزه پرداخت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو میلیون و ٣٠٠ هزار مشترک همراه اول در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری از سرویس‌ها و خدمات این محصول مخابراتی استفاده می‌کنند اظهارداشت: ارتقا و ایجاد سایت‌های همراه اول با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر از مهم‌ترین اقدامات مخابرات منطقه در سال گذشته است.

حکمت خاطر نشان ساخت: هم اکنون تعداد ٥٠٧ سایت BTS در استان نصب و راه اندازی شده است که امکان ارائه خدمات و سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های ۲G,۳G,۴G را به مشتریان ساکن در استان فراهم نموده است.

وی توسعه ارتباطات سیار در روستا‌های استان را یادآور شد و افزود: ٩٣٨ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

وی در ادامه این مراسم از شرکت کنندگان در جشنواره‌های مختلف شرکت مخابرات ایران تقدیر و تشکر و نمود و تصریح کرد: این امر نشانه اعتماد وهمراه بودن مشتریان با برنامه‌ها و اهداف این مجموعه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان مسابقه‌ی (برای خرید راه " بسته " است) را یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌ها دانست و گفت: مشتریانی که برای خرید بسته از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰مربع اقدام می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و هر ماه به ٢٠ برنده جایزه ٥٠ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

حکمت با اهدای لوح و هدیه ٥٠ میلیون تومانی، بار دیگر به آقای حمید رضایی و خانم سمیره مجیدزاده به عنوان دو برنده کردستانی در جشنواره (برای خرید راه " بسته " است) تبریک گفت.

در این مراسم، دو برنده کردستانی که از شهر‌های قروه و مریوان به قید قرعه به عنوان برندگان استان معرفی شده بودند از خدمات به موقع و مناسب مخابرات منطقه تقدیر نمودند و به عنوان نمایندگان مشتریان در استان تلاش‌های مجموعه را ارج نهادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار