مسئول حوزه نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :
حجت الاسلام حسین ورمقانی اذعان داشت: باید در راستای تحقق شعار سال ((تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها)) زمینه حذف دلالان در بازار تولید را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 11 April 2021



به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، حجت الاسلام حسین ورمقانی در جلسه شورای فرهنگی و عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان، معاونین و مدیران مرتبط و سایر اعضا برگزار شد اظهار کرد: تقارن سال ۱۴۰۰ با ایام مبارک شعبانیه مایه برکت این سال است و اهمیت آن از جهت دیگر نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشوراست، که حضور مردمدر ادوار مختلف یکی از افتخارات زرین نظام و ملت ایران است، امیدواریم هر آنچه به نفع مردم ایران خواهد بود، رقم بخورد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در ده سال اخیر شعار‌هایی را با مضمون اقتصادی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم، برای نامگذاری سال تعیین کرده اند، زیرا که دغدغه ایشان رفع مشکلات بیکاری جوانان و کنترل تورم در کشور است. این نامگذاری هر ساله با هدف حمایت تمامی مسئولین از تولیدکنندگان است، به گونه‌ای که کشور به حداکثر خودکفایی برسد تا نیاز ما به کشور‌های بیگانه در جهت واردات کلا‌های اساسی وغذایی نباشد.
مسئول حوزه نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بهترین راه مقابله با استکبار جهانی و دشمن، حمایت از تولیدکنندگان و همچنین کشاورزان است، و با نظارت دقیق بر مزارع و واحد‌های صنفی وتولیدی اعم از، زراعی، دامپروری، شیلات و... موجبات بهروری بهتر فراهم شود.
وی تاکید کرد: باید شرایط خاصی برای کارآفرینان و تولیدکنندگان خلاق بخش کشاورزی و ایده‌های آن‌ها فراهم کرد تا بتوانند با یک رویکرد جدید، وخلاقانه تری به شکوفایی هر چه بیشتر برسند.
وی خاطرنشان کرد: باید حمایت‌هایی در زمینه اعطای تسهیلات لازم وضروری به کشاورزان وتولید کنندگان مهیا نمود، و زمینه فعال کردن واحد‌های تازه کار، نیمه تعطیل وکوچک د راستای شعار سال فراهم شود و به جدیت به آن پرداخته شود و در اولویت قرار بگیرد.

حجت الاسلام ورمقانی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف جهاد کشاورزی استان بر مبنای شعار سال ۱۴۰۰ تعادل قیمت کالا‌ها به ویژه گوشت مرغ است که امیدواریم با حمایت دولت از تولید گوشت سفید و حذف دلالان از بازار تولید از گران شدن غیر منطقی مواد غذایی جلوگیری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار