مدیر مخابرات منطقه کردستان به ارتقای ۲۰ برابری ظرفیت اینترنت در روستا‌های نزاز، نیر، محراب و تنگی سر از توابع شهرستان سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 14 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اختلال بوجود آمده در ارتباطات روستایی محور نزاز، نیر، محراب و تنگی سر در اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز در روز‌های پایانی اسفند ۹۹ گفت: با تلاش همکاران منطقه و نصب تجهیزات لازم، ارتباطات ثابت و سیار در نقاط مذکور در کمترین مدت در فروردین ۱۴۰۰ به صورت مجدد با کیفیت بالاتر برقرار شد.

وی اظهارداشت: در این راستا به منظور برقراری ارتباطی پایدار و بدون مشکل، تامین و اجرای فیبر نوری بطول حدود ۱۸ کیلو متر در دستور کار قرار گرفت که با سعی و کوشش همکاران ساکنین این روستا‌ها از خدمات با کیفیت‌تر در حوزه ارتباطات ثابت و سیار بهره‌مند شده اند.

وی خاطر نشان ساخت: در اجرای عملیات فوق علاوه بربرقرای مجدد ارتباطات ثابت وسیار، زیر ساخت اینترنت منطقه نیز با ارتقای ظرفیت ۲۰ برابری و اختصاص تجهیزات cwdm به ۱۰۰ مگ افزایش یافته است.

حکمت با اشاره به اینکه نه تنها توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها در بخش انتقال، دیتا و ارتباطات سیار در روستا‌ها را در دستور کار داریم بلکه به محض رصد کوچکترین اختلال در نقاط روستایی با هدف ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کاهش شکاف دیجیتالی نسبت به رفع اختلال و مشکل ارتباطی اقدام خواهیم نمود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه، ضمن سپاسگذاری از سعی صدر و تعامل مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق به دلیل اختلال ایجاده شده در ارتباطات مخابراتی و ارتباطی آن‌ها بر اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز، نویدِ تحقق ارتقای ۲۰ برابری ظرفیت اینترنت و نصب تجهیزات لازم در این نقاط را به مشتریان اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار