مدیر تعاون روستائی استان از توزیع خرما مضافتی توسط اتحادیه تعاونی‌های روستائی استان در کلیه شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۴ 15 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان کردستان، دکترپیمان اسکندری اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت خرما در بازار‌های استان به دلیل مصرف زیاد سیر صعودی طی می‌کند، اتحادیه تعاونی‌های روستائی استان کردستان به منظور تنظیم بازار این محصول و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت خرما در این ماه  اقدام به تهیه خرما از استان‌های تولید کننده نموده و بصورت عمده و خرده به بازار عرضه می‌نماید.

مدیر تعاون روستائی استان عنوان کرد: بنا به میزان کشش بازار و درخواست اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستائی شهرستان‌های تابعه خرما به کلیه شهرستان‌های استان ارسال شده است.

پیمان اسکندری افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت تهیه خرمای مصرفی خانوار به فروشگاه‌های مصرف شرکت‌های تعاونی روستائی در سطح روستاها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اترک متعلق به شبکه در سطح استان و غرفه‌های اختصاصی عرضه خرما در روستا بازار‌ها مراجعه نمایند.

مدیر تعاون روستائی استان اعلام کرد: افرادی که تمایل به خرید عمده خرما مضافتی دارند در شهر سنندج می‌توانند به اتحادیه تعاونی‌های روستائی استان و در شهرستان‌های تابعه به اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستائی شهرستان خود مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و اتحادیه تعاونی‌های روستائی استان هیچگونه محدودیتی در مقدار تهیه و عرضه این محصول ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار