دکتر مسعود الماسی در گفتگو با تابناک کردستان:
فرماندار شهرستان کامیاران گفت: این شهرستان در زمینه جذب سرمایه گذار بالا‌تر از کشور اتریش قرار گرفت و دارای رکورد جهانی می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 18 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران در گفتگو با تابناک کردستان اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته سال خوبی برای شهرستان کامیاران بود و در زمینه‌های مختلف از جمله افتتاح چندین طرح با وجود تحریم‌های ظالمانه و عوامل وابسته کامیاران در این زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

مسعود الماسی اضافه کرد: سال ۹۹ در شهرستان کامیاران ۴۳۴ میلیارد تومان افتتاح پروژه‌هایی همچون، بهره برداری از سد رمشت که حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۹ به خود اختصاص داده است را داشته ایم.

فرماندار شهرستان کامیاران بیان کرد: در سال گذشته رکورد بسیار خوبی را در جذب سرمایه گذار در سطح استان داشته ایم، همچنین در جذب یک واحد تولیدی ۲۴۰ میلیارد تومانی برای انجام تغییرات کاربری و کار‌های بخصوص برای تسهیل در راه اندازی آن واحد تولیدی که تنها در چهار ساعت صورت گرفت توانستیم بالا‌تر از کشور اتریش قرار بگیریم و به رکورد جهانی دست پیدا کنیم، همچنین با توجه به اینکه کامیاران قطب تولید گوجه فرنگی در کردستان است این امر وجود دارد که برای ساخت واحد‌های تولیدی تمام توان خود را قرار دهیم تا زودتر به نتیجه کار برسیم.

الماسی افزود: اخیراً نیز یک سرمایه گذار در بحث ساختمان سازی ورود کرده است که امیدواریم بتوانیم برای مردم شهرستان کامیاران عملکرد خوبی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کامیاران در خصوص وضعیت شهرستان کامیاران در سال ۹۹ با وجود بیماری کرونا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری افکار عمومی با دولت در زمینه بیماری کرونا در سال گذشته یک قدم جلوتر از استان بودیم و در زمینه آمار و ارقام بیماری یک قدم عقب‌تر از استان قرار داشتیم، همچنین ما با وجود تمامی مشکلات، اما با همکاری مردم گرانقدر شهرستان توانستیم که سرعت رشد نمودار را کند کنیم.

مسعود الماسی در حوزه ورزش، اظهار کرد: ما در زمینه فوتبال تیم دسته دومی آولان کامیاران را داریم، بسکتبال دسته یک شهرستان را داریم و همچنین اردونشینان متعدد را داریم، در سال گذشته اردوی تیم وزنه برداری کشور در کامیاران برگزار گردید.

الماسی ادامه داد: در حوزه مسکن یکی از شهرستان‌های پیشرو در زمینه اقدام ملی هستیم و بیشترین ثبت نام را در کشور نسبت به جمعیت را داشته ایم.

مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران عنوان کرد: اگر سخنان مقام معظم رهبری را سر لوحه قرار دهیم و به نوعی مانع زدایی صورت گیرد و تسهیل گری را در اولویت اول قرار دهیم می‌توانیم بیشتر و بهتر به مردم خدمات ارائه دهیم.

الماسی در خصوص دفن زباله شهرستان کامیاران خاطر نشان کرد: در زمینه زباله و دفع زباله با افتخار می‌توان گفت در این زمینه و پراکنش زباله یک سر و گردن بالاتر هستیم که این نشان از توجه به مسائل زیست محیطی و عوامل توسعه پایدار در شهرستان کامیاران است.

فرماندار شهرستان کامیاران در حوزه فرهنگ نیز گفت: ما در سنوات گذشته و قبل از بیماری کرونا جشنواره‌های متفاوتی از جمله جشنواره هوره و سیاچمانه و جنگ‌های شادی مختلفی را داشتیم که به صورت هر هفته یک مراسم جنگ شادی برای مردم عزیز برگزار می‌شد، که ما امید داریم در زمان کرونا در زمینه فرهنگ نیز بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم.

دکتر مسعود الماسی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در خصوص نکات منفی که در سال گذشته دامن گیر شهرستان کامیاران شد ما با تفکیک جامعه با حضور بیماری کرونا روبرو بودیم، در خصوص دین و مذهب به دلیل کرونا ویروس تمامی مراسمات و برنامه ها‌ی دینی تحت شعاع این بیماری قرار گرفت و تشکر ویژه‌ای را از مردم شهرستان کامیاران داریم که با وجود بیماری کرونا مناسک مذهبی و مراسمات خود را به حداقل ممکن رساندند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار