مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از اعلام فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای حضور در هر یک از بخش‌های جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه امسال در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 21 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سهیلا شیخی، بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بیان کرد و افزود: دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره هستند.

وی با اشاره به اینکه "قصه‌هایی برای کودکان" "قصه‌هایی برای نوجوانان" و "قصه‌هایی برای بزرگسالان" از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است، افزود: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ خردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای پادکست نیز می‌توانند تا ۱۵ مرداد آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و لایو‌های قصه‌گویی در سال گذشته، ادامه داد: در سال گذشته برنامه‌ها و نشست‌های خوبی توسط انجمن قصه‌گویی استان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقاء توانمندی قصه‌گویان علاقه‌مند استان برگزار شده و در سال جاری نیز امیدواریم شاهد اجرای بهتر و بیشتر این برنامه‌ها در استان باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار