پایگاه اطلاع رسانی چالاک در جهت اطلاع رسانی دقیق و کار آمد فعالیت رسمی خود را در حوزه خبر آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 21 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، پایگاه اجتماعی، فرهنگی با عنوان "چالاک نیوز" به مدیر مسئولی "فواد ناصری " به جمع پایگاه‌های خبری کردستان اضافه شد.

این پایگاه خبری اخبار فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی نو به معرض دید علاقمندان به دنیای خبر و رسانه در خواهد آورد و سر دبیری این پایگاه خبری را داوود صالحی فر برعهده دارد.

فواد ناصری مدیرمسئول چالاک نیوز در این زمینه گفت:در دنیای امروز اذهان جستجوگر زیادی وجود دارند که لحظه به لحظه در پی کسب اطلاعات و اخبار تازه و جدید در باره موضوعات متنوع هستند واصولا خبر در مقام پاسخگویی به پرسش‌های اذهان جستجوگر است.

او افزود:بی شک انعکاس واقعیت‌های اجتماعی، ایجاد و تحرک، نشاط، خلاقیت و نوآوری و عناصر موثر در زندگی بشریت از شیوه‌های رسانه‌ای و هنری به مراتب در دنیای کنونی اثر گذارتر و نفوذ ناپذیرتر خواهد بود و این امر خطیر امروز به عهده همه دست اندکاران رسانه است.

مدیر مسئول چالاک نیوز با اشاره به اینکه عصر کنونی عصر ارتباطات و رسانه هاست که در صدد ایجاد و خلاقیت و آفرینش الگو‌های نوینی در زندگی بشر به شمار می‌رود، ادامه داد:در همین راستا بر آن شدیم تا با راه اندازی اندازی پایگاه خبری «چالاک نیوز» به ایفای نقش خود در دنیای امروز پرداخته و از این عنصر معجره آسا که در حیات بشر نقش بسزایی را ایفا می‌کند دور را نزدیک و نزدیک را دور کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار