مهرواره استانی "من فوق العاده‌ام" ویژه اعضای دختر و پسر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سنندج با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 22 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان روز پنجشنبه در آیین اختتامیه این مهرواره گفت: برگزاری این مهرواره همزمان با هفته سلامت اتفاق خوبی است که از این رهگذر بر کار و تلاش مدافعان سلامت نیز در این روز‌های سخت شیوع ویروس کرونا ارزش‌گذاری خواهد شد.

سهیلا شیخی افزود: حضور اعضای نوجوان و نونگاه در این مهرواره علاوه بر اهداف مهرواره تلاشی برای آن‌ها با قدم زدن در مسیر زندگی سالم خواهد بود.

حضور اعضاء و ارتباط تصویری با آن‌ها و نیز خوانش اشعاری از استاد سخن سعدی در گرامیداشت این شاعر بلندآوازه، از دیگر برنامه‌های اختتامیه مهرواره داستان نویسی "من فوق العاده‌ام"، بود.

اعلام آثار برتر مهرواره نیز پایان بخش این برنامه بود که "امیر کاوه" و "ژوان جوانمردی" به طور مشترک به عنوان نفر اول و "روژینا احمدزاده" نفر دوم و "مرضیه صالحی پور" و "سارو یوسفی" به طور مشترک به عنوان نفر سوم مهرواره انتخاب شدند.

همچنین آثار "مهتا الماسی"، "نیکسا صمدی نیا" و "فاطمه خلیلی" قابل تقدیر شناخته شدند. به آثار برتر لوح تقدیر و هدیه، اهدا می‌شود و در نشریات محلی به چاپ خواهند رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار