رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به مناسبت هفته سلامت، بخش تخصصی و فوق تخصصی سوختگی بیمارستان کوثر سنندج با ۱۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 24 April 2021
دکتر فرزین رضاعی رو شنبه در مراسم بهره‌برداری از این بخش اظهار داشت: بخش فوق تخصصی سوختگی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر مجهز به آخرین استانداردها، امکانات و تجهیزات پزشکی پیشرفته، با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران سوختگی است.

وی افزود: با اضافه شدن این بخش در بیمارستان و تقویت زیر ساخت‌های درمانی استان، اقدام مهمی در ارایه خدمات مورد نیاز مردم منطقه و در نتیجه جلوگیری از اعزام بیماران سوختگی به استان‌های همجوار انجام می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: بخش فوق تخصصی سوختگی مرکز پزشکی آموزشی و درمانی کوثر شامل ۲۴ تخت فعال مردان و زنان و کودکان، بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی (BICU)
با ظرفیت ۶ تخت ویژه بیماران حاد مجهز به امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی در هر یونیت اختصاصی بیمار، اتاق عمل اختصاصی سوختگی و انجام کلیه اعمال جراحی سوختگی حاد و جراحی‌های ترمیمی توسط متخصصین جراحی و فلوشیپ سوختگی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار