مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان گفت: سریال نگهبانان نوروز، سریالی‌ترکیبی (زنده، عروسکی) است که  برای مخاطب کودک در سیمای مرکز کردستان در حال تولید است.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 27 April 2021
چبه گزارش تابناک کردستان، جعفرعبدالملکی در بازدید از سریال نگهبانان نوروز و دیدار با عوامل تولید گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان تولید برنامه‌های با کیفیت در راستای رضایت مخاطبان را در دستور کار خود قرار داده است و سریال نگهبانان نوروز با استفاده از قالب ترکیبی زنده و عروسکی برای نخستین بار در تولید یک سریال در مرکز کردستان تجربه می‌شود. هرچند که می‌توان گفت با توجه به تنوع لوکیشن و فضا‌های مختلف و استفاده‌ی خلاقانه از عروسک،   نمونهی چنین سریالی بطور کلی در کشور کم نظیر است.
وی با اشاره به شعار سال درباره موضوع این سریال گفت: تم اصلی سریال درباره امید و استقامت در برابر مشکلات و سختی هاست. با توجه به مسأله کرونا و تاثیرات منفی آن بر زندگی و معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود، ضرورت پرداختن به مسأله  امید و امیدواری و تلاش و تسلیم نشدن در برابر سختی‌ها برای مخاطبان کودک که آینده سازان جامعه هستند از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شایان ذکر است در این سریال جلوه‌های مختلف امیدواری و تلاش تا پیروزی در قالب داستانی جذاب و سرگرم کننده به نمایش گذاشته شده است...  
سریال نگهبانان نوروز به تهیه کنندگی سارا بهرامی در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار