رییس امور جایگاه‌های CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی، ۲ مرکز در شهرهای دیواندره و کامیاران نیز راه‌اندازی شد و تعداد این مراکز در استان به هفت مورد رسید.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 27 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، هیمن جوانمیری اظهار داشت: در حال حاضر سه مرکز در سنندج و ۲ مرکز نیز در شهر‌های قروه و بیجار، کار تبدیل و گازسوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودر‌های عمومی (تیرماه پارسال) تاکنون فرایند تبدیل ۲ هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو در استان انجام شده است.

رییس امور جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: هم اکنون ۸۰۰ خودرو عمومی در نوبت رایگان دوگانه سوز کردن قرار دارند و ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل است.

جوانمیری با بیان اینکه این طرح شامل تاکسی، ون و وانت‌بار‌های عمومی می‌شود، یادآور شد: مالکان خودرو‌های عمومی می‌توانند با مراجعه به ادرس http://Gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: زمان مشخصی برای اتمام این طرح در نظر گرفته نشده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان سریعتر برای اجرای این طرح اقدام کنند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، گاز ، خودرو ، سی ان جی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار