رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به عبور موجی بارشی از شمال غرب کشور، هم اکنون در بعضی از نقاط استان شاهد بارش باران به همراه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید هستیم.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 01 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، نشمیل احمدیانی اظهار داشت: از امروز تا اواخر روز دوشنبه شمال‌غرب کشور در دامنه فعالیت یک موج بارشی قرار می‌گیرد که پیامد‌های این سامانه برای استان، رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش تگرگ در بعضی ساعات خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت انتظار می‌رود که بارش‌ها بیشتر در شرق و شمال شرق استان (شهر‌های بانه، سقز، بیجار، دیواندره، دهگلان و قروه) رخ دهد و در بقیه نواحی میزان بارندگی کمتر باشد.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه طی امروز بعدازظهر وزش باد شدید و در محدوده هشدار پیش بینی می‌شود، گفت: با توجه به شرایط شکل گیری گرد و خاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح منطقه، کیفیت هوا و دید افقی از بعدازظهر امروز تا اواسط هفته کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: دمای هوای استان طی ۲ روز آینده در طول ساعات روز افت پیدا می‌کند و حدود سه تا چهار درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

احمدیانی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته "قاملو" با سه درجه و "سلین اورامان" با ۳۳ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند، یادآور شد: در این مدت، دمای هوای شهر سنندج هم بین ۹ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار