مدیر فرودگاه‌های کردستان از افزایش پروازهای تهران - سنندج - تهران خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه نیز به مجموعه پروازهای فرودگاه سنندج اضافه شد و هم اکنون در تمام روزهای هفته به جز روز جمعه پرواز انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 01 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، امیر عباس نظری زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای افزایش پرواز‌های فرودگاه سنندج اظهار داشت: براساس تقاضای سفر در روز‌های سه شنبه در مسیر سنندج - تهران و بالعکس، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری مجدد پرواز‌های خود در این روز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و آسمان در کل روز‌های هفته به جز روز جمعه پرواز دارند و در آینده با ورود پرواز‌های شرکت پارس ایر تعداد ۲ پرواز دیگر به مجموعه پرواز‌های فرودگاه سنندج افزوده خواهد شد.

مدیر فرودگاه‌های کردستان اضافه کرد: در ایام نوروز امسال (یکم تا ۱۵ فروردین) در مجموع ۱۶ نشست و برخاست در فرودگاه سنندج صورت گرفت که در مجموع ۵۱۱ نفر مسافر به استان وارد و ۴۹۷ نفر خارج شدند.

نظری زاده یادآور شد: سال گذشته نیز در مجموع هفت هزار و ۲۴۹ نفر مسافر ورودی و ۶ هزار و ۷۶۱ نفر مسافر خروجی از طریق فرودگاه سنندج تردد کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار