رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز قدس در کردستان خبر داد و گفت: بازنشر هشتگ «آزادی قدس نزدیک است» با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضور پررنگ جوانان انقلابی با زبان‌های زنده دنیا یکی از برنامه‌های ویژه این ایام است.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 05 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایکنا کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: به منظور زنده نگه داشتن یوم‌الله قدس میراث گرانسنگ و ماندگار احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) و روز دفاع از آرمان ملت فلسطین و اهمیت مضاعف موضوع با توجه به عمق کینه‌توزی‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل و رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل نسبت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی و توجه به عدم امکان برگزاری مراسم میدانی و تظاهرات ادواری برنامه‌های مختلفی گرامیداشت این ایام تدوین شده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مختلف سطح استان بتوانیم در این دوران کرونایی فضای عمومی کشور و بالطبع آن استان کردستان را به فضای روز جهانی قدس تبدیل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام برنامه‌ای اجرایی گرامیداشت روز قدس در کردستان خبر داد و گفت: بازنشر هشتگ «آزادی قدس نزدیک است» با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و حضور پررنگ جوانان انقلابی با زبان‌های زنده دنیا یکی از برنامه‌های ویژه این ایام است.

وی با تأکید بر گسترش تبلیغات محیطی و نصب تراکت، بنر و بیلبورد با مضامین یوم الله روز جهانی قدس با تأکید بر فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سطح ادارات و سازمان‌ها و میادین اصلی و خیابان‌های پرتردد استان کردستان بیان کرد: گسترش تبلیغات محیطی نقش مؤثری در گرامیداشت این ایام و همدردی با مردم مظلوم فلسطین دارد.

حجت‌الاسلام سادات، آیین برافراشته شدن پرچم مردم مظلوم فلسطین در ابعاد بزرگ در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی و آتش زدن پرچم رژیم جعلی اسرائیل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور تعدادی معدودی از مسئولان در میادین اصلی و خیابان‌های منتسب به مردم مظلوم فلسطین را یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی در این ایام دانست.

وی اظهار کرد: نصب تصاویر مربوط به روز قدس و شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر خودرو‌ها و وسایل نقلیه عمومی شهری، استفاده از زیرساخت‌های شهری نظیر تلویزیون‌های ثابت شهری و سیستم صوتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور پخش تصاویر روز‌های قدس سال‌های قبل و پخش سرود‌های ویژه یوم‌الله روز قدس، برگزاری نشست‌های تخصصی، تبیینی و تحلیلی روز قدس همراه با بررسی ابعاد جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه شاد به جهت تولید محتوا پیرامون یوم الله قدس ویژه دانش‌آموزان، برگزاری برنامه‌های نمادین با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، نمایشگاه کاریکاتور، شب شعر و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار