مهندس بهمن مرادنیا:
استاندار کردستان گفت: افتخارات دوران دفاع مقدس باید نسل به نسل به جوانان انتقال یابد تا بدانند آزادسازی خرمشهر با چه رشادت، جوانمردی و ایستادگی‌هایی محقق شده است.
کد خبر: ۹۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 24 May 2021
به گزارش تابناک کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رسالت بزرگی بر دوش افتخارآفرینان آن روز‌ها است چرا که این افتخارات در تاریخ ما ثبت شده و باید نسل به نسل به جوانان انتقال یابد تا بدانند آزادسازی خرمشهر با چه رشادت، جوانمردی و ایستادگی‌هایی محقق شده است.

وی افزود: اگر امروز دشمن جرات حضور در منطقه و تجاوز به خاک کشور ما را ندارد به این دلیل است که قبلا تجربه کرده و شکست خورده و افتخارات امروز ما نشأت گرفته از افتخارآفرینی‌های گذشته است.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید به خود ببالیم که کشور ما چنین روز‌های پرافتخاری را پشت سر گذاشته است، گفت: آزادی خرمشهر متعلق به همه ملت ایران است چرا که همه در این پیروزی نقش داشتند.

مرادنیا در ادامه به بحث انتخابات اشاره و عنوان کرد: زمینه برگزاری یک انتخابات و رقابت سالم فراهم است.

وی یادآور شد: به برکت خون شهدا که خالصانه و صادقانه جان خود را فدای کشور کردند، در این مقطع هم شرایط مهیاست تا جواب کوبنده‌ای به دشمنان ایران داده شود که این امر با حضور پرشور مردم در انتخابات میسر می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار