در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه :
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در بازدید 2 ساعته از ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج بر لزوم تسریع در حل مشکلات این منطقه محروم و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق تاکید کرد .
کد خبر: ۹۶۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 27 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان ، در راستای مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضاییه به استان کردستان ، رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت شهردار سنندج ، مدیر کل اداره گاز و اداره راه و شهرسازی استان کردستان از نایسر بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند پیشرفت امور عمرانی و توسعه این منطقه محروم قرار گرفت .
در جریان این بازدید میدانی ، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در جمع اهالی نایسر بر هماهنگی دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات این منطقه تاکید کرد و تصریح کرد : گسترش فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های ناشی از ناهنجاری‌های اعتیاد،پرخاشگری و ... به طور جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است و در این راستا برنامه هایی در مناطق محروم استان اجرا در دستورکار قرار دارد .
حجت الاسلام حسین بر لزوم مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی استان در جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی نایسر تاکید کرد و افزد : دستگاه‌های اجرایی و شهرداری باید خدمات ویژه حوزه خود را به ساکنان این محلات محروم ارائه کنند و با ایجاد امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این مناطق از میزان آسیب‌های اجتماعی بکاهند.
وی همچنین در این بازدید از ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه ابراز نگرانی کرد و در این خصوص شهرداری سنندج را ملزم به جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و بی ضابطه در این منطقه نمود .
شایان ذکر است که در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان کردستان در مردادماه سال 1398، آیت الله رئیسی بر تعیین تکلیف این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است تاکید نموده و اظهار داشته بود که هر چه سریعتر به نتیجه قطعی برسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار