مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان اقدامات چشمگیری در استان صورت گرفته است گفت: اتصال دو روستای شهرستان بیجار به اینترنت پرسرعت از جمله برنامه‌های اجرا شده ایی است که تحقق اهداف مخابراتی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۶۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰ 30 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان در سراسر استان از اولویت‌های کاری منطقه است و بر اساس امکانات نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها برنامه ریزی‌های کارشناسی شده صورت گرفته است افزود: روستا‌های آزاد ویس علیا و خودلان ِ شهرستان بیجار، طبق وظایف محوله در راستای مسولیت‌های اجتماعی به شبکه اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شده اند.

وی اظهارداشت: از آنجاییکه در شرایط فعلی نیاز روز افزون مردم به شبکه دیتا و دسترسی به اطلاعات موجود در فضای مجازی، آموزش‌های آنلاین، کسب و کار‌های تجاری و آنلاین، انجام امورات روزانه، ارسال پیام از طریق صدا و تصویر و ... مشاهده می‌شد، مخابرات منطقه کردستان با تجهیز امکانات و سرمایه گذاری‌های لازم؛ دو روستای شهرستان بیجار را تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات قرار داده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در روستای آزاد ویس علیا ۳۲ مشترک فعال و در روستای خودلان نیز ۳۲ مشترک فعال به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: هم اکنون پنج هزار و ۸۸۲ پورت ADSL در شهرستان بیجار به مشتریان واگذار شده و تعداد ۴۴ روستای این شهرستان نیز دارای ADSL هستند.

حکمت با اعلام اینکه توسعه و تجهیز خدمات مبتنی بر سرویس ADSL مخابرات در روستا‌ها خارج از تعهدات منطقه است خاطر نشان ساخت: این اقدام در راستای مسولیت‌های اجتماعی، کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین بهره مندی روستانشینان از خدمات سرویس ADSL انجام گرفته که این اقدام موجب ارتقای سطح آگاهی علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... روستاییان می‌شود.

وی تصریح کرد: در سطح استان بیش از ۵۴۳ روستا تحت پوشش خدمات ADSL مخابرات قرار دارند که این رقم نسبت به چند سال اخیر حدود شش هزار درصد رشد داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار