دکتر فرزین رضاعی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو، مستلزم شفاف‌سازی اقدامات دولت و بازگو کردن دستاوردهای توسعه‌ای در راستای دلگرم‌ کردن مردم و اشاعه امید در جامعه است.
کد خبر: ۹۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 03 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دکتر فرزین رضاعی روز پنجشنبه در اولین جلسه مجازی شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: مبنای تشویق مردم آگاهی از کار‌های بزرگی است که مدیران و مسوولان بدور از سیاه نمایی مغرضانه در این شرایط سخت اقتصادی انجام داده‌اند و خواسته‌های ملت را محقق ساخته‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم، تشویق و ترغیب مردم برای حضور گسترده و مشارکت همگانی در این رویداد سرنوشت ساز فرصتی است تا بتوانیم در مذاکرات و تعاملات جهانی و سطح بین‌المللی حضور قدرتمندتری داشته باشیم، چرا که مشارکت بالای مردم در این عرصه حتما مشروعیت‌زا بوده و موجب قدرت و بقای نظام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بخش عمده‌ای از ۲۰ ماه اخیر دانشگاه علوم پزشکی کردستان با درگیری اپیدمی کرونا گذشت و با وجود همه مشکلات، مضیقه و تنگنا‌ها در حوزه کمبود اعتبارات، کمبود تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمبود پرسنل، بیماری همکاران و فرسودگی کادر بهداشت و درمان، نمره قابل قبولی گرفته‌ایم.

رضاعی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با کووید ۱۹ در استان اظهار داشت: تهیه ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز، تأمین و اختصاص چهار دستگاه سی‌تی اسکن پیشرفته، ارتقا و تجهیز بخش سوختگی بیمارستان کوثر سنندج که یکی از پیشرفته‌ترین بخش‌های سوختگی غرب کشور محسوب می‌شود، افتتاح بیمارستان شفا در بحبوحه کرونا، ارتقا وضعیت بیمارستان‌های بانه، تغییر ساختار و بهسازی بیمارستان‌های مریوان، افزایش تخت‌های بیمارستانی و ویژه آی‌سی‌یو، جذب چندین دستگاه و تجهیزات پزشکی و دیگر کار‌های عمده در بخش بهداشت از جمله انجام واکسیناسیون بدون حاشیه است.

وی افتتاح خوابگاه پسرانه ۲۲ گولان و کسب رتبه‌های برتر در حوزه آموزش را از دیگر دستاورد‌های این دانشگاه در دوره شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: این اقدامات نشان دهنده برداشتن گام‌های استوار در مسیر اعتلای استان و به امید حذف پسوند محروم از کردستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، اظهار داشت: با نگاهی اجمالی به دولت تدبیر و امید طی چند سال خدمت، درمی‌یابیم که اقدامات توسعه‌ای گسترده‌ای در سطح استان در حوزه‌های مختلف از جمله منابع آب، حمل و نقل و راه‌ها، بهداشت و درمان انجام و دستاورد‌های عظیمی همراه با جذب اعتبار‌های قابل توجه‌ای با توجه به شاخص‌های توسعه‌ای، کسب شده است.

دکتر رضاعی با ذکر اینکه یادمان بماند همه ما سرنشینان یک کشتی واحد هستیم، تاکید کرد: باید مسوولانه و با توجه دقیق به پیامد کار‌های خود حرکت کنیم و این کشتی را به مقصد برسانیم چرا که دمیدن بر امواج ناامیدی و اهمال در انجام وظیفه به همه از جمله مردم لطمه می‌زند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم دراین نشست زحمات بی شائبه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت دانشگاه در اپیدمی کرونا را شایسته تقدیر و ستایش برشمرد و گفت: خدمت در این عرصه، آثار ارزشمندی دارد که بهره آن هم به خود فرد و هم به جامعه باز می‌گردد.

حجت الاسلام مجید بیگی با بیان اینکه همه ما در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مسوول هستیم، افزود: نظام اسلامی مبتنی بر مبانی اسلام است و ما مدیران این نظام هستیم لذا اهمال مدیران و مسوولان در خدمت به جامعه اعتقاد مردم را کمرنگ خواهد کرد.

وی مشارکت در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی و ملی عنوان و اضافه کرد: در این حماسه ملی باید در مسیر خود حرکت کنیم و مردم را به حضور فعال و مشارکت حداکثری با توجه به بیان اقداماتمان دعوت کنیم.

حجت الاسلام بیگی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: تزریق امید به جامعه وظیفه مدیران است، لذا بنا بر دستور رهبری به دولت‌های مختلف، کار‌های انجام شده در این دولت باید برای مردم بازگو شود و حق طبیعی آنان است که بدانند چه خدماتی به آن‌ها ارائه شده و لایق دریافت خدمت بیشتری هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار