مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:براساس نتایج رتبه‌بندی تایمز کشور‌های آسیایی سال ۲۰۲۱ نام هفت دانشگاه ایرانی در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفته است که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رتبه ۴۵ دانشگاه‌های آسیایی و رتبه اول دانشگاه‌های ایرانی در این فهرست ثبت شده است.
کد خبر: ۹۶۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 05 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان دکتر یدالله زارع زاده اظهار کرد: کسب رتبه‌های عالی جهانی در رتبه بندی‌های تایمز در کیفیت آموزشی، تلاش در زمینه رفاه، بهزیستی و برابری جنسیتی، قرار گرفتن دانشگاه در فهرست دانشگاه‌های طراز اول ایران و جهان، حاصل تلاش اساتید و کارکنان، دانشجویان و برنامه ریزی آموزشی متناسب با زمان است.

وی افزود: در گزارش اخیر رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۱ از جمهوری اسلامی ایران تعداد ۴۷ دانشگاه حضور داشته اند که ۷ دانشگاه کشور در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفته اند.
مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد:
تعداد دانشگاه‌های ایران از ۲۹ دانشگاه در رتبه بندی آسیایی سال ۲۰۱۹ تایمز به ۴۰ دانشگاه در سال ۲۰۲۰ و ۴۷ دانشگاه در سال ۲۰۲۱ رسیده است.

دکتر زارع زاده ادامه داد: سیستم رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه بندی در سطح بین المللی است که مورد وثوق و ارجاع در سراسر جهان است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه بندی‌های بین المللی خود انجام داد.

وی تصریح کرد: حضور دانشجویان غیر ایرانی و تلاش در راستای بین المللی کردن دانشگاه در کنار رتبه‌های برتر اساتید دانشگاه در سطح جهان نوید آینده روشنی برای دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان را به همراه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار