رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کردستان خبر داد:
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان در امور شورا‌های حل اختلاف از سازش دو طایفه زارعی و محمدی در دیواندره پس از ۱۵ سال با میانجیگری مسئولان قضایی و معتمدین محلی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 07 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، بهادر اسدی در این باره اظهار داشت: دو طایفه قدیمی از توابع شهرستان دیواندره که سال‌ها با هم اختلاف داشتند با تلاش و پیگیری‌های موثر و مداوم شورا‌های حل اختلاف این شهرستان با یکدیگر مصالحه نمودند و به اختلافات خود پایان دادند.
وی افزود: دو طایفه زارعی و محمدی در شهرستان دیواندره بیش از ۱۵ سال بود که با همدیگر اختلاف داشتند و منجر به تشکیل پرونده‌های متعدد از جمله تیراندازی، سوءقصد، ضرب و جرح عمدی، نزاع دسته جمعی، توهین و ... شده بود و هر روز نیز این اختلاف‌ها شدت می‌یافت، با میانجی گری شورا‌های حل اختلاف و سایر نهاد‌های مردمی و معتمدین و بزرگان، طی مراسمی با هم سازش نمودند.

اسدی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های مؤثر اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان بر حل و فصل این اختلاف اظهار داشت: شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل دعاوی و اختلافات بین مردم نقش مهم و مؤثری داشته و خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق بوده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار