مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان از امروز دوشنبه ۱۷ خرداد در استان آغاز شد و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 07 June 2021

۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ شرکت دارند

 

 

به گزارش تابناک سمنان  فرشید فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: در بهارانه کتاب ١٤٠٠ سقف خرید مجاز برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠ درصدی خریداری کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در این طرح شرکت می‌کنند افزود: کتابفروشی خلاق، سوشیانس، ارسطو، پاتوق کتاب سمنان، شهر کتاب سمنان، اشراق، خانه کتاب بامداد در شهرستان سمنان، سرزمین کتاب، کتابسرای معین و کتابکده در شاهرود و مجموعه فرهنگی دانشجو در شهرستان دامغان میزبان کتاب‌دوستان استان در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ هستند.

وی بیان کرد: طرح‌های توزیع یارانه‌ای کتاب مشوقی برای خرید کتاب و تقویت صنعت نشر و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در طرح بهارانه کتاب ١٤٠٠ برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

سال گذشته در قالب طرح کتابخوانی بهارانه، تابستانه، پائیزه و زمستانه، بیش از هفت میلیارد ریال کتاب از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان به دوستداران کتاب ارائه شد.

در این طرح‌ها قریب ۱۱ کتابفروشی در شهرهای مختلف استان سمنان عضو بوده و کتاب های مختلف را عرضه کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار