مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت ٩٠ درصدی قطعه پنج کریدور شمال - جنوب در استان، گفت: تکمیل این قطعه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۹۶۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 08 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، عرفان مرادی با اشاره به اینکه حدود ۳۲۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در حوزه استان کردستان واقع شده است، اظهار داشت: ١٥١ کیلومتر از کل پروژه به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک رفته و عملیات اجرایی ساخت بقیه قطعات کریدور در حال انجام است.

وی اضافه کرد: یکی از قطعات این کریدور، قطعه شماره پنج به طول ۴۹ کیلومتر بوده که ٤٢ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و در مجموع هم اکنون از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: قطعه شماره پنج که حد فاصل سنندج– دیواندره واقع شده از جمله قطعات مهم این کریدور است که در صورت اتمام و بهره‌برداری کامل از آن تاثیر بسزایی در بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای استان دارد و ایمنی تردد در مسیر مورد نظر که از جمله مسیر‌های پرتصادف بوده ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به هزینه کرد حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت قطعه پنج تاکنون گفت: اتمام پروژه نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که امیدواریم با تامین به موقع آن در سال جاری شاهد بهره برداری کامل از این قطعه مهم باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار