مدیر مخابرات منطقه کردستان در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان با اشاره به اینکه مرز رسمی باشماق شاهراه مبادلاتی و مولفه‌های اقتصادی و بازرگانی استان است گفت: احداث ساختمان استاندارد و حداقل‌های مخابراتی ارتباطی در این منطقه ضروری است.
کد خبر: ۹۷۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ 12 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه در مرز باشماق زیرساخت‌های مناسب فیبرنوری ایجاد شده و به بهره برداری رسیده است اظهارداشت: هم اکنون اقدامات اجرایی از جمله فعالیت‌های گمرکی، گذرنامه مسافرین، امورات بانکی و اقتصادی در پایانه مرزباشماق بر بستر‌های مخابراتی انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری چشمگیری در راستای تامین تجهیزات مخابراتی ِمورد نیاز در بازارچه باشماق صورت گرفته است اظهارداشت:در حال حاضر تجهیزات موجود در کانکس استقرار یافته در باشماق بروزرسانی شده است.
حکمت در ادامه جهت تضمین و تداوم خدمات با کیفیت و پایدار ارتباطی، توجه به سرمایه گذاری گسترده زیرساخت‌های مخابراتی از دستگاه‌های متولی خواستار مرتفع نمودن مشکل واگذاری زمین مناسب جهت فضای استاندارد و مخابراتی شد.
وی با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری مرزباشماق و حضور چشمگیر تعداد مشتریان مخابراتی بخصوص در دو حوزه ثابت وسیار خاطر نشان ساخت:در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهره مندی مشتریان از خدمات مخابراتی با کیفیت، اقدامات مناسبی در این نقطه صورت گرفته است.
حکمت به نقش زیرساخت‌ها و سرویس‌های مخابراتی با هدف تسریع در انجام کار‌های مبتنی بر دیتا اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده که به صورت مدون انجام می‌شود نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان کنترل می‌شود و در صورت لزوم نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و امکانات موجود در مرز باشماق پروژه‌های مخابراتی به لحاظ کیفی ارتقا داده می‌شوند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان به اشاره به اهمیت و حساسیت برقراریِ ارتباط در مرز باشماق یادآور شد:: در صورت اختلال احتمالی و قطعی ارتباط تمام فعالیت‌های متمرکز در مرز باشماق مختل می‌شودکه تمام تلاش مخابرات منطقه بر تداوم و برقراری ارتباطی بدون مشکل است.
وی با بیان اینکه کیفیت ارتباط و خدمات مخابراتی در مرز بین الملل باشماق مریوان به صورت شبانه روزی توسط همکاران کنترل و مانیتورینگ می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه در طول چند سال اخیر ارتباط پایدار مخابراتی با بالاترین کیفیت در این نقطه برقرار بوده است که تداوم این مهم همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار