در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، برگزیدگان پویش‌های کتابخوانی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۷۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 14 June 2021

 آیین تجلیل از برگزیدگان پویش‌های کتابخوانی «نشاط نوروزی با کتاب»، «سینامک» (ویژه تقدیر از کادر درمانگر)، «نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در ۱۴۰۰» و «گپ کتابانه پدر و فرزندی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در محل تالار فرهنگ یزد برگزار شد.معرفی برگزیدگان پویش‌های کتابخوانی در یزد

 

نگین خداداد، مجمد پوررشیدی، فاطمه باقری و ۵ نفر به صورت گروهی از مروست به عنوان برگزیدگان پویش گپ کتابانه پدر فرزندی و همچنین مهراد زارع، رامین گنجی، ساجده غلامی، زینب نجفی، نازنین زهرا عابدی، سمیرا امیری، غزل فخار، نسیم آیینه دار، مژگان رحیمیان، هما فلاحتی، یگانه سادات‌هاشمی نسب به عنوان برگزیدگان پویش نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در ۱۴۰۰ تقدیر شدند.

 

سوفیا بیدکی، امیر علی شایق، مرسانا حبیبی، مهراد زارع بیدکی، اجسان اکرمی، روشنا بیدکی، فاطمه طیب زاده، هما فلاحتی، فاطمه رجبیان، فاطمه سادات زارع، آیناز فرهادی فر و ملیکا سادات میربقایی نیز برگزیدگان پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب بودند.

 

برگزیدگان جشنواره سینامک ویژه تقدیر از کادر درمان نیز عبارت بودند از فاطمه محمدی باغشاهی، سمیه شیخعلی شاهی، فاطمه جعفری، آناهید پویان و روشان بیدکی.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری سروش مهر دانایی یزد گفت: نخستین پویش با عنوان «نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در ۱۴۰۰» بود که جهت در خانه ماندن جهت جلوگیری از شیوع کرونا و سرگرمی اعضای خانواده به اجرا درآمد که این پویش برای تمام گروه‌های سنی در سراسر کشور برگزار شد.

 

مرضیه مصطفوی‌پور افزود: دومین پویش نیز «گپ کتابانه پدر و فرزندی» بود که در این پویش، پدر و فرزند یا پدر بزرگ و نوه با هم به گفتگو درباره کتاب نشسته و کوچکتر‌ها از بزرگتر‌ها در مورد کتاب و کتابخوانی در گذشته سوال کرده و در پایان از کتاب مورد علاقه خود به پدر یا پدر بزرگ خود معرفی کردند.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم از برگزیدگان کشوری پویش‌های «سینامک» و «نشاط نوروزی» و همچنین لیگ «هپ هپ کتاب» نیز قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار