رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: جایزه ویژه ۵۰ میلیون تومانی ویژه طرح #۱۰۰* به مشترک خوش شانس همراه اول اهدا شد.
کد خبر: ۹۷۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 14 June 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان حجت اله قنبری در این مراسم که در ساختمان مخابرات شهرستان سنندج و با حضور مدیریت تجاری منطقه برگزارشد، ضمن تبریک و شادباش به آقای" کاوه کرد" برنده خوش شانس شرکت کننده در طرح (برای خرید راه " بسته " است) از اعتماد مشتریان به سرویس‌ها و خدمات شرکت مخابرات ایران تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو میلیون و ٣٠٠ هزار مشترک همراه اول در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری از سرویس‌ها و خدمات این محصول مخابراتی استفاده می‌کنند اظهارداشت: ارتقا و ایجاد سایت‌های همراه اول با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشتریان یکی از مواردی است که مدیر منطقه بر آن تاکید دارد.

قنبری خاطر نشان ساخت: هم اکنون حدود ۵۱۰ سایت BTS در استان نصب و راه اندازی شده است که امکان ارائه خدمات و سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های ۲G,۳G و ۴G را به مشتریان ساکن در استان فراهم نموده است.

وی توسعه ارتباطات سیار در روستا‌های استان را یادآور شد و افزود: حدود ۹۴۰ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

وی (مسابقه‌ی برای خرید راه " بسته " است) را یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌ها دانست و گفت: مشتریانی که برای خرید بسته از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰مربع اقدام می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و هر ماه به ٢٠ برنده جایزه ٥٠ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

قنبری با اهدای لوح و هدیه ٥٠ میلیون تومانی، بار دیگر به آقای " کاوه کرد" به عنوان برنده در جشنواره (برای خرید راه " بسته " است) تبریک گفت.

در این مراسم، " کاوه کرد" که به قید قرعه به عنوان برنده این جشنواره معرفی شده بود از خدمات به موقع و مناسب مخابرات منطقه تقدیر نمودند و به عنوان نماینده مشتریان در استان تلاش‌های مجموعه را ارج نهادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار