بیمارستان ۳۲۹ تختخوابی فیروز آبادی شهرری امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 17 June 2021

بیمارستان فیروزآبادی دارای ۳۲۹ تخت بستری در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع، در ۵ طبقه و با اعتبار ۹۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و درمان و اعتبارات ملی و فرمانداری شهرستان ری احداث و تجهیز شده است.


حسین توکلی در حاشیه این مراسم که با حضور سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، افزود: این بیمارستان با اعتبار ۹۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی، اعتبارات ملی و فرمانداری شهرستان ری احداث و تجهیز شده است.


حسین توکلی گفت: بیمارستان فیروزآبادی به عنوان پیشرفته‌ترین بیمارستان جنوب تهران از امروز انواع خدمات درمانی را به ساکنان شهرستان ری و سایر مناطق جنوبی تهران می‌دهد.


بهره برداری از بیمارستان ۳۲۹ تختخوابی فیروز آبادی شهرریتوکلی با بیان اینکه ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در داخل محوطه همان بیمارستان قدیمی فیروزآبادی در شهرری احداث شده است، اظهار داشت: احداث این بیمارستان که هم جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری و هم یکی از خواسته مهم مردم جنوب تهران بود، می‌تواند به حد چشمگیری مراجعه بیماران شهرستان ری به تهران را کاهش دهد و نقش بسزایی در افزایش سرانه بهداشت و درمان ری خواهد داشت.


شهرستان ری با دارای پنج بخش و ۶ شهرستان است که در حدود یک میلیون نفر را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار