معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۷۰ درصد از آثار ارسالی معلمان دوره ابتدایی استان در جشنواره ملی تولید محتوای چندرسانه‌ای پذیرفته شد.
کد خبر: ۹۷۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 17 June 2021
 
۷۰ درصد آثار معلمان ابتدایی سمنان در جشنواره ملی چندرسانه‌ای پذیرش شد

 

به گزارش تابناک سمنان مریم حدادی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: ۵۰ اثر از ۱۸ آموزگار دوره ابتدایی استان سمنان در جشنواره ملی تولید محتوای چند رسانه ای معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پذیرش شد.

وی بیان کرد: این آثار در زمینه درس های قرآن، هدیه های آسمان، ریاضی، علوم تجربی، فارسی، هنر و مطالعات اجتماعی تولید شد.

حدادی افزود: ۷۱ محتوای تولید شده توسط ۲۰ معلم دوره ابتدایی استان سمنان به قطب های کشوری برگزارکننده نخستین جشنواره ملی تولید محتوای چندرسانه ای معاونت آموزش ابتدایی ارسال شد که ۷۰ درصد آنها مورد پذیرش قرار گرفت.

وی برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای چند رسانه ای کشوری معلمان دوره ابتدایی را طرح ویژه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش براساس برنامه درسی در ۶ پایه تحصیلی عنوان کرد و گفت: این اقدام به منظور تقویت انگیزه معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مساله در تولید مواد و رسانه های یادگیری و در اجرای مفاد اسناد بالادستی اعم از سیاست های تولید مواد درسی و رسانه های یادگیری، برنامه درس ملی و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از اواخر فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد و اکنون نتایج آن اعلام شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اهدف برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری در معلمان علاقمند و توانمند دوره آموزش ابتدایی جهت توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای و تولید محتوای آموزشی چندرسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری، تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست‌ساز معلمان مطابق با اهداف برنامه درسی، ارائه الگوی آموزشی نوین و جذاب و متنوع سازی محیط یادگیری و استفاده از ظرفیت بازی و هنر در تلفیق آموزش و یادگیری ماندگار دانش آموزان، عنوان کرد.

جشنواره تولید محتوای آموزشی چندرسانه ای پس از اجرای موفق و افتخار آفرین تولید بیش از ۲۸۰۰ فیلم آموزشی به تفکیک تمامی درس ها و فصل های کتاب های درسی با هدف استمرار آموزش و با شعار « مدرسه تعطیل نیست»، از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی و اجرا شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار