رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت گفت: مداخلات درمانی ویژه بیماران کرونایی توسط ۱۰۵۰ مددکار اجتماعی وزارت بهداشت در حال انجام است.
کد خبر: ۹۷۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 17 June 2021
رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت گفت: مداخلات درمانی ویژه بیماران کرونایی توسط ۱۰۵۰ مددکار اجتماعی وزارت بهداشت در حال انجام است.
 
به گزارش تابناک همدان، سید محمد حسین جوادی رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت، با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای سلامت روان مردم در دوران کرونا اظهار کرد: در حال حاضر در دوران شیوع بیماری کرونا وزارت بهداشت بر اساس دستورالعمل‌های درمانی کار‌های خوبی در زمینه ارتقای سلامت روان مردم و به خصوص بیماران و حتی خانواده‌های متوفی انجام داده است.

او ادامه داد: در حال حاضر مداخلات روانی مخصوص بیماران کرونای انجام و افرادی که نیازمند مشاوره بوده به مراکز روان شناسی و بهداشت روان ارجاع شده اند. اگر افراد نیازمند حمایت‌های مختلف اجتماعی باشند به مراکز درمانی در نظر گرفته شده برای تکمیل دوره درمان خود هدایت خواهند شد.

رئیس اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت بیان کرد: برخی از افراد به مراکز درمانی مراجعه نکرده و در منزل خودشان را قرنطینه کرده اند که این بیماران کرونایی نیز باید در صورت نیاز به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنند. در حال حاضر ۱۰۵۰ مددکار اجتماعی در مراکز درمانی مشغول به ارایه خدمات روانشناسی به مراجعه کنندگان هستند.

جوادی گفت: به دلیل طولانی شدن دوران شیوع بیماری کرونا در کشور این موضوع تاثیر منفی بر زندگی‌های افراد گذاشته به خصوص این شرایط برای گرو‌های آسیب پذیر‌تر سخت‌تر شده است. 


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار