حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا طی بیانیه‌ای موضع دستگاه قضایی استان کردستان را در خصوص انتخابات پیش رو اعلام کرد
کد خبر: ۹۷۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 17 June 2021
به گزارش تابناک کردستان، متن این بیانیه بدین شرح است:
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی): «انتخابات واجب شرعی است؛ شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف شرعی و واجب شرعی است. دشمنان ملت ایران هم با این موضوع به شدت مخالفند».
در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.
انتخابات همواره عرصه‌ای برای به تصویر کشیدن همبستگی، وحدت و اقتدار ایران بوده و هست و شما مردم کردستان نیز ثابت کرده اید همواره پشتیبانی مستحکم و مطمئن برای حفظ مرز‌های جغرافیایی و استقلال میهن عزیزمان خواهید بود.
پرسنل دستگاه قضایی استان کردستان با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو از آرمان‌های امام خمینی (ره) پیروی نموده و به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نمایند.
اینجانب از مردم شریف استان کردستان نیز دعوت می‌نمایم تا با حضور شکوه آفرین خود در پای صندوق‌های رای، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی برداشته و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را خنثی نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار