فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات شکست دشمن و ارتقای امنیت ملی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 18 June 2021
به گزارش تابناک کردستان، سردار سیدصادق حسینی ام روز در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امسال به دلیل اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، معاندین و دنیای استکبار تمام‌قد یک عملیات وسیع روانی را برای پمپاژ کردن یاس و ناامیدی در مردم و با هدف کمرنگ کردن حضور این ملت در انتخابات شروع کرده‌اند از حساسیت فوق‌العاده خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار کردستان در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز سیاسی حضور پیدا خواهند کرد و با ریختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رأی هم برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و با انتخاب کاندیدای اصلح برای چهار سال آینده کشور مسیر پیشرفت را تعیین می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: ملت ایران با مشارکت حداکثری در این روز سرنوشت‌ساز ضمن اینکه در آینده کشور اثرگذار خواهند بود جواب نه به همه دشمنان نظام خواهند داد.

وی افزود: هزینه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب با مشارکت با بصیریت و آگاهانه ملت ایران در عرصه انتخابات انشاءالله به سنگ خواهد خورد.

وی تصریح کرد: در جهان در طول سال اتفاقات و انتخابات‌های زیادی انجام می‌گیرد، ولی برای خیلی از کشور‌ها مهم نیست، ولی می‌بینیم، آمریکا، اسرائیل و در مجموع استکبار تمام توان خود را می‌کند و با صرف هزینه‌های هنگفت تلاش می‌کنند در انتخابات ایران اثرگذار باشند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز چیز جدیدی را کلید و موضوعی را مطرح می‌کنند که شاید از حضور مردم جلوگیری کنند، چون با وجود تمام هزینه‌هایی که در گذشته برای ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفته شکست خورده‌اند امروز سعی دارند از این مسیر برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده کنند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه دشمنان در سال‌های گذشته طرح‌ها و توطئه‌های زیادی را علیه ملت ما اجرا کردند که همگی شکست خوردند آن‌ها در برابر ملت ایران کم آورده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور و مشارکت ملت ایران در انتخابات بکار گرفته است تا جولانگاهی برای حرکت علیه نظام مقدس جمهوری بدست بیاورند، ولی به امید خدا و با مشارکت حداکثری ملت ایران در عرصه تیر دشمنان دوباره به سنگ خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام دوره‌های انتخابات با حضور اول وقت رأی خود را به صندوق می‌اندازند، گفت: قانون اساسی به ما این حق را داده که در تعیین سرنوشت خود سهیم باشید و اظهار نظر بکنیم و افراد مورد نظر خود را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ما به عنوان یک ایرانی باید برای آینده و امنیت کشور و استفاده از نخبگان در عرصه‌های مدیریتی تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه حضور در انتخابات امنیت و آرامش و پیشرفت کشور را به دنبال دارد، گفت: مشارکت حداکثری عقب‌نشینی و شکست دشمنان را به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار