ظهور و بروز اراده ملی؛
فرماندار شاهرود گفت: شعبه سیاری برای دریافت آراء تعدادی از بیماران مبتلا به کووید۱۹ که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۷۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 18 June 2021

فرماندار شاهرود: شعبه سیار برای دریافت آراء بیماران کرونا اختصاص یافت

 

به گزارش تابناک سمنان ابوطالب جلالی روز جمعه با حضور در شعبه شماره ۱۰۷ اخذ رأی در شهرک ولیعصر (عج) شاهرود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که اطلاعات بیماران قرنطینه در سامانه وزارت بهداشت به ثبت رسیده ، با اطلاع قبلی ، صندوق اخذ رأی به منازل بیماران فرستاده می شود.

وی با اشاره به مشارکت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و  نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات، اضافه کرد: از مجموع ۲۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان، برای راحتی بانوان ۱۵ شعبه ویژه آنان راه اندازی شده است.

معاون استاندار سمنان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل صندوق های دریافت رای نیز تاکید کرد و گفت: به منظور حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع در شعبه ها، از شهروندان می خواهیم در ساعت های ابتدایی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود ۲۳۸ شعبه اخذ رأی فعالیت دارد که از این تعداد ۱۹۳ صندوق ثابت و ۴۵ شعبه سیار است. همچنین پنج شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و ۱۵ شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر شرایط رای دادن دارند که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار