نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 19 June 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، آن را نشان از وفاداری ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب دانست.

در این پیام آمده است:

"انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه‌ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند، اما با شکست مواجه شدند و مردم کردستان دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب کردستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند. "
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار