شرکت معدنی املاح ایران به منظور گسترش دامنه مشتریان خود و نیز افزایش شفافیت در فرآیند فروش محصولات، اقدام به عرضه نمک تصفیه شده در بورس کالای ایران کرده است.
کد خبر: ۹۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 19 June 2021

محصول نمک شرکت معدنی املاح در بورس کالای ایران عرضه می‌شود

به گزارش تابناک مرکزی، این محصول در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، تولید محصولات شوینده، حفاری چاه‌های نفت و رنگرزی و تولید سود کاستیک(کلرالکالی) و ... کاربرد دارد.
این شرکت که با تولید سالانه بیش از ۸۵۰۰۰تن نمک خوراکی در سال، ۱۳ % سهم بازار داخلی نمک و ۴۲ % سهم صادرات نمک کشور در اختیار دارد، محصول نمک خود را با نام‌های تجاری تابان، شما و پرند، در انواع بسته‌بندی فله و خانوار بنا به نیاز مشتریان به سراسر کشور و کشورهای همجوار از جمله عراق، امارات متحده عربی، افغانستان و روسیه ارسال می‌کند.
ظرفیت تولید نمک در شرکت معدنی املاح ایران با افتتاح خط جدید تولید این محصول طی یک ماه آینده به بیش از ۱۲۰ هزار تن در سال خواهد رسید.
انواع نمک‌های تولیدی شرکت معدنی املاح ایران دارای پروانه استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند و آزمایشگاه نمک تصفیه این شرکت دارای مجوز آکرودیته از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مجوز آزمایشگاه همکار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه کنترل کیفی نمک است.
تولید نمک با خلوص استاندارد۲/۹۹
و استفاده از ملزومات بسته‌بندی استاندارد، تولیدات این شرکت را در زمره بهترین‌های کشور قرار داده است .
شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) به عنوان یکی از شرکت های تابعه تاصیکو وابسته به شستا با داشتن ۵ واحد تولیدی و سه طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم و نمک تصفیه در ایران است.
شایان ذکر است هم اکنون محصول سولفات سدیم شرکت معدنی املاح برای استفاده شرکت‌های شوینده از طریق مکانیسم بورس کالای ایران عرضه و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار