برگزیدگان مسابقه استانی عکس با عنوان شکوه حضور ویژه دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور کردستان معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۷۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 07 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، رییس دانشگاه پیام نور کردستان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکاسی شکوه حضور اظهار داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال علی‌رغم هجمه دشمنان و تبلیغات رسانه‌های معاند بدون کوچکترین مسئله امنیتی و در کمال آرامش برگزار شد.

یعقوب احمدی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور استان هم به سهم خود با برگزاری وبینار‌های مختلف و طرح مباحث و موضوعات مربوط به مشارکت حداکثری؛ مردم به ویژه قشر دانشجویان، اساتید و کارکنان را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

وی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در ایام انتخابات را برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان شکوه حضور خواند و افزود: جلوه‌های حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای، بهترین تصویر شرکت اعضای خانواده در انتخابات، عکس سلفی هنگام اخذ رای، بهترین عکس حضور رای اولی‌ها در انتخابات و سوژه‌های ابتکاری روز رای گیری از موضوعات آثار ارسالی به این مسابقه بود.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه بود، یادآور شد: شاهد استقبال خوبی از سوی دانشجویان برای شرکت در این مسابقه بودیم و از بین آثار ارسالی توسط هیات داوران ۱۰ اثر برگزیده شد.

احمدی با بیان اینکه این مسابقه ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان بود، اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به اینکه تعدادی از برگزیدگان ساکن دیگر شهرستان‌های استان بودند، امروز در این مراسم به طور نمادین از چند نفر تجلیل به عمل می‌آید.

در پایان این مراسم در بین دانشجویان از چنور صادقی دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی و در بخش اساتید هم از مریم عراقی و اسدالله ویسی، در بخش کارکنان هم از محمد عباسی، خالد منصوری، فرخناز سلطانیان و شیما روشن اردلان با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار