حجت الاسلام سادات :
حجت الاسلام سادات گفت: متاسفانه این فریضه الهی در جامعه ما بسیار مظلوم است و نه تنها حامی خاصی ندارد بلکه در بسیاری از موارد در دولت معارض نیز دارد .
کد خبر: ۹۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 13 July 2021
به گزارش تابناک کردستان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد طرح ۲۰۳۰و نهادینه کردن فرهنگ غرب در مدارس و آموزشگاه‌ها نمونه‌ای از این معارض‌ها نسبت به فریضه الهی حجاب می‌باشد.
 
  حجت الاسلام سادات با بیان اینکه استفاده از ماسک زدن در ورودی برخی ادارات اجباری شده است، اما ویروس بی عفتی و بی غیرتی که در جامعه ما رو به گسترش است به مراتب از ویروس مسری کرونا خطرناک‌تر است؛ و نهاد خانواده‌های سنتی و اسلامی را مورد هدف قرار داده است و مع الاسف هیچ تصمیمی در مورد حجاب و ضرورت‌های آن وجود ندارد. حال آنکه حجاب تابلوی جمهوری اسلامی است و با بسیاری از مقوله‌ها نظیر سیاست فرهنگ و اقتصاد در هم تنیده شده است.
وی افزود به منظور ترویج فرهنگ حجاب نیازمند به ایجاد مرکزی با نقش آفرینی افراد شاخص در عرصه آموزش و پژوهش می‌باشیم وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه مقوله حجاب و عفاف بیش از مردان به بانوان ارتباط دارد نظارت در این مرکز و تصمیم گیری در آن هم باید بر عهده خواهران باشد وی خاطر نشان کرد حوزه‌های علمیه خواهران باید با تربیت مبلغ‌های توانمند در حوزه ترویج حجاب و ورود آن‌ها به ادارات و مراکز آموزشی زمینه پاسخگویی به شبهاتی که در حوزه حجاب وجود دارد را فراهم نمایند.
 
 حجت الاسلام سادات افزود تفکر فمینیسم در کشور ما رو به افزایش است و امروزه دشمنان با بهره گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال آن هستند که شخصیت زنان مسلمان را به سمت بی بندوباری و لاابالیگری سوق داده و به دنبال سقوط زنان قطعاً مردان جامعه اسلامی نیز به سوی سقوط و تباهی سوق پیدا خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار