نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بهای خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان واریز شده است.
کد خبر: ۹۷۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 13 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، جمال صالحی با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم در استان از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت، اظهار داشت: از ۲۷ خرداد امسال تا ۲۱ تیرماه سال جاری ۱۱۵ هزار و ۳۷۹ تن گندم مازاد برنیاز از کشاورزان استان به طور تضمینی خریداری شده است.

وی اضافه کرد: این میزان گندم خریداری شده توسط ۱۲ هزار و ۲۴۲ نفر کشاورز و در قالب ۲۵ هزار و ۷۸۳ محموله به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده شد.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان با بیان اینکه آهنگ خرید روزانه گندم در استان هشت هزار و ۹۵۹ تن است، اعلام کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۷۳۵ ریال بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

صالحی یادآور شد: ارزش ریالی مجموع گندم خریداری شده در استان ۲ هزار و ۹۳۴ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۸۹۹ ریال است که به محض ارسال چک لیست از مراکز خرید به بانک کشاورزی مابقی بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی اظهار داشت: بیشترین میزان گندم خریداری شده در استان مربوط به شهرستان‌های سقز با ۳۷ هزار و تن، قروه با ۲۴ هزار و ۸۵۸ تن، کامیاران ۲۲ هزار و ۲۸۸ تن و بیجار ۱۶ هزار و ۳۸۳ تن بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار