مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه شرکت مخابرات ایران در همه حال به منظور بهره مندی مشتریان از سرویس‌ها و بسته‌های متنوع برنامه ریزی خواهد کرد گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر بسته‌های ترافیکی، ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 19 July 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره اینکه این کمپین از تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴، هشتم مرداد سال جاری اجرا می‌شود اظهارداشت: مشتریان جهت خرید بسته‌های کمپین عید تا عید می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ با تلفن ثابت، استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* با تلفن همراه و مراجعه به پنل کاربری مشتریان به نشانی ADSL.TCI.IR اقدام نمایند.

وی ضمن تشریح ویژگی و مزایای بسته‌های تعریف شده در این کمپین خاطر نشان ساخت: نرخ مصرف داخلی و بین المللی بسته‌های این طرح برای هر مشتری بر اساس نرخ مصرف سرویس اصلی محاسبه می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: شرایط استفاده برای مشتریان (طلاب و دانشجو) که دارای بسته ترافیکی زمان دارِ فعال هستند وجود ندارد.

حکمت افزود: مشترک پس از اتمام ترافیک و یا مهلت بسته می‌تواند در بازه برگزاری کمپین نسبت به خرید بسته ترافیکی دیگر اقدام نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه به منظور ارائه یکسان و بهره مندی مشتریان از این بسته‌ها برنامه ریزی‌های کارشناسی شده صورت گرفته است گفت: در این راستا خرید بیش از یک بسته ترافیکی برای یک مشترک به صورت همزمان تعریف نشده است.

وی در ادامه بسته‌های ترافیکی، ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت که همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر ارائه می‌شود را مطابق جدول زیر اعلام کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار