حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در مراسم سالگرد تاسیس شورای نگهبان که با حضور مسئولان و ناظرین این شورا در مهدیه شهر سنندج برگزار گردید افزود: شورای نگهبان حافظ دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی، به ویژه مردم سالاری دینی می‌باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری بود و نبود نظام اسلامی به شورای نگهبان بستگی دارد؛ و اگر این شورا حفظ نشود کشور ما به سرنوشت انقلاب مشروطه دچار خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 19 July 2021
به گزارش خبرنگار تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات بیان کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود به دور از هیاهو‌ها و جنجال‌های سیاسی و جو سازی‌ها با قاطعیت عمل می‌کند. هر چند گاهی به خاطر پاسداشت آبروی افراد مورد ایراد طعنه برخی از افراد مغرض و بعضاً ناآگاه واقع می‌گردد.
ایشان افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا ابهت و اقتدار این شورا حفظ گردد، زیرا این نهاد نهاد انقلابی نبض نظام اسلامی و حافظ جمهوریت و اسلامیت انقلاب می‌باشد.
ایشان در ادامه عنوان کرد: حضور حضرت آیت الله جنتی عالمی مجاهد و نستوه با سابقه نیم قرن مبارزه و جهاد، فقیهی وارسته و انقلابی که با صلابت و اقتدار در برابر هجمه‌ها و زیاده‌خواهی‌ها همچون عمار ولایت تمام فشار‌ها و بداخلاقی‌ها را به جان خریده وبه رسالت انقلابی خود عمل می‌کند، باعث آرامش و طمأنینه جامعه و نیرو‌های انقلابی در برابر هجمه‌ها و نفوذ عناصر معلوم الحال ونفوذی‌ها می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار