حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
در جلسه‌ای با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان از کارشناسان فعال در حوزه انتخابات صداوسیمای مرکز کردستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۸۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 20 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکزکردستان: حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ضمن تشکر از تلاش و فعالیت صدا و سیما و کارشناسان مختلف در بحث انتخابات گفت: صدا و سیما ویترین نظام جمهوری اسلامی است و شبکه استانی کردستان تلاش کرد که نشاط، امید و شور آفرینی در ایام انتخابات تحقق یابد.
نماینده، ولی فقیه در استان در این جلسه با بیان اینکه در رسانه ملی باید به برنامه‌های تحلیلی و نقادانه پرداخت گفت: روشنگری و ایجاد حس مطالبهگری در مردم از وظایف صداو سیما است.
حجت الاسلام پورذهبی همچنین ایجاد اتاق فکر و تیم‌های اندیشه ورز را یک راهبرد مناسب برای تقویت برنامهسازی در رسانه ملی عنوان کرد.
ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم از نقش بیبدیل صدا و سیمای مرکز کردستان در بالابردن مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای نشان دادند که به امنیت و آسایش خود اهمیت می‌دهند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این جلسه از فعالیت شبانه روزی رسانه‌های معاند برای دلسرد کردن مردم نام برد و گفت: هدف اصلی رسانه ملی ایجاد حس امید و سرزندگی در جامعه است.
جعفرعبدالملکی افزود: صداوسیما با بهره گرفتن از کارشناسان مجرب قصد دارد تا برنامه‌های مختلف و مطابق با ذائقه مردم را تولید کند.
کارشناسان مختلفی هم که در این جلسه حضور داشتند در سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز کردستان خواستار برنامهسازی صدا و سیما در خصوص مقابله با توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های معاند، مطالبهگری از مدیران استان در جهت رفع مشکلات، توجه بیشتر به وحدت قومی و مذهبی، نگاه عمیق‌تر به مشکلات موجود جامعه و آسیب شناسی شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار